Головна | Додати в обране | Зробити стартовою

Поздоровлення, тости з днем народження, ювілеєм

Додайте собі наш гаджет




Сценарії 8 березня


Поздравления -> Сценарії до свят -> Сценарії 8 березня:

Сценарій 8 Березня - Свято перших весняних квітів - ранок до третьому класі

Звучить музика Гріга "Ранок".
Любов до квітів з давніх часів властива всім народам. У Стародавньому Римі святкували свято троянд, в Туреччині - тюльпанів, у Німеччині - конвалії. Цими квітами прикрашали будинки, човни, коней, звучала музика, співали співаки, поети писали свої вірші на довгих смугах паперу і приколювали їх до квітучих кущів і дерев.
Наш народ з давніх пір теж дуже любить квіти. У російській народному мистецтві, в мереживах, тканинах, кераміці, розписи - скрізь використовувалися квіти. Оспівувалися вони і нашими композиторів, письменниками, поетами. Послухайте один з віршів: Квіти
- душа людей,
відкрита добру,
Квіти - очі дітей, не зворушені плачем.
У дні радості вони сміються на миру,
У дні лиха ми їх від горя ховаємо!
Душа квітів чутка на горе і біду,
Вони йдуть з очей, щоб їх не помічали.
Квіти, коли біда, завжди не на очах.
Але й тоді вони - як музика в печалі.
Квіти вміють чекати, у них терпець є.
Як у людей праці, що встають до світанку.
І в дні великих бід вони умеютцвесть.
Щоб радість нам дарувати, коли прийде перемога.
Всех на свято ми кличемо,
Ми кличемо, ми звемо.
Потанцуем і заспіваємо.
1-й учень : Пісеньку заспіваємо.
У неба, в синяву
Пісенька летит.
Веселіше, веселіше,
Сонечко, світи!
( Виконання пісні "Сім доріжок" Звучить весела полька.
Вчитель (на тлі польки) : Яскравіше світить сонечко, тане сніг , з'являються перші квіти, значить, говорить народ, прийшла весна-чаклунка. От зараз ми і дізнаємося, чому весну називають чарівницею.
1-й учень : Ще шуміли,
вирували
Сиве хуртовини лютого.
Хлопці в школі чекали,
Коли знову прийде весна.
2-й учень : Ударив грім 12 раз
І завмер в стороні.
Природа віддала наказ
салютувати весни.
3-й учень : Наказ черемха цвісти,
Кропива бути не злий,
Дощ дождінкі підмести
Срібної метлой.
4-й учень : Щоб кожен кущик був співуче,
Всім птахам дзвінко співати.
А сонцю вийти з-за хмар
І веселіше гріти.
5-й учень : Повернулося царство весняних днів,
Звучить по камінчиками струмок,
Річка шумить, та зграя перший журавлів
Вже до нас летить.
+6-й учень : смолою пахне від лісів.
червоніють нирки пелюсток.
Зітхнули раптом ...
І мільйонами квітів покрився луг!
Все : Прийшла, прилетіла,
Повернулася весна!
Весна : А ось і я, весна-красна! Кому я тут була потрібна?
Дети : Нам! Нам!
Весна : весна Я, весна-красна! Буджу землю від сну!
наповнює соком нирки,
На ланах гай квіточки,
проганяють з річок лід,
Світлим роблю схід.
Усюди - в полі і в лісі
Людям радість я несу.
Я запрошую всіх вас до мене в гості. Наш шлях лежить на квіткову галявину.
Пісня "Сопілка та ріжок".
Весна : Погляньте, скільки тут квітів. Давайте познайомимося з ними.
7-й учень : Ми - квіти,
і наша частка -
Рости, цвісти в широкому полі.
Усі подробиці щодо нас ми < br> розповімо
Вам зараз.
Чайковський, "Вальс квітів". Хореографічна постановка.
У кольорів шапочки з зображенням квітки:
Я - синій пролісок,
Весняний квітка.
Я вилізти, встати з-під снігу
не міг.
Але вранці квітневим
Запахло навесні, і я розпустилася,
Квіточка лісовий!
9-й учень : Я - ірис!
10-й учень : Я - нарцис!
11-й учень : Я - кульбаба!
Йдучи стежкою,
Біліють диво-кульки
На тонких стеблинках.
Наскрізні, срібні,
Вони, як пух, м'які
Стоять і трохи гойдаються
Від вітру з ріки.
12-й ученик : У лісах
сируваті,
Де бродять тумани,
Де в травах галявин
Росинки блищать,
Ти в сутінках запах
Почуєш медовий, -
Нічне фіалка
Струмені аромат.
13-й учень : Ми у сонячній
казці,
Як метеликів зграя. < br> "Братки" - нас все
називають.
14-й учень : Народився конвалія
в травневий день,
І ліс його зберігає.
Мені здається - його зачепи,
Він тихо задзвенить.
І цей звук почує луг.
І птахи, і квіти.
Давай послухаємо:
І раптом почуємо я і ти.
15-ї учень : Дивіться,
в травах лугових
Тюльпани весело цвітуть.
Головки червоні видно
І тут, і там, і тут.
16-й учень : Подивися, які
маки,
надивитися не можу!
Наче вогненні знаки
Загорілися на лузі!
І від цих червоних маків
Яскраво-червоним став лужок.
Кожен мак горить,
як у казці,
Немов аленький квітка.
17-й учень : Весело Цветик
в полі рясніють,
Їх ночами освіжає роса.
Удень їх промені благодатні
гріють,
Ласкаво дивляться на них
небеса.
учень 18-й : З метеликом
строкатою, з гудящій бджолою,
З вітром їм любо
вести розмову.
Весело Цветик в полі
весною,
Міл їм рідного поля простор!
Все : Дякую, тобі, весна!
Ведучий : Кульбаба, фіалка, нарцис ... Зараз неможливо сказати, звідки пішли ці назви. Та і навіщо з'ясовувати? Але хто, дивлячись на білий кульбаба, готовий розлетітися по всьому світу від легкого рухи повітря, назве його по-іншому?
На імена квітів народ вклав ніжність і музику свого мови. Їх назви підкреслюють зовнішні ознаки квітів або навіяні змістом казок і легенд. Давайте послухаємо деякі з них.
19-й учень : Братки. Квіти братки схожі на милі личка з великими очима. У цих "очках" ми бачимо вираз подиву і цікавості. Недарма в давнину склалася легенда про цікавих дівчат, підглядають за богинею Афродітою. За це вони були перетворені на квіти.
20-й учень : Пролісок. У давнину ця рослина використовували в лікарських цілях. У народі пролісками називали всякий квіточку, розпустилася відразу ж після танення снігу.
21-й учень : Фіалка. У греків вважалася квіткою смутку. Росіяни використовували її як цілющої трави. Зараз фіалка вважається квіткою скромність.
22-ї учень : Тюльпан. Ця квітка колись прикрашав перські сади. У VII ст. його вивезли в Голландію. Ця квітка вразив голландців своєю несподіваною красою. Його стали розводити для продажу. За кращі сорти віддавали коней, бочки масла і навіть щорічно влаштовували святкову ходу з музикою на честь нових сортів. Сейчас Голландія - країна квітникарства.
22-й ученик : Нарцис. У давньогрецькій легенді говориться, що Нарцис був сином Бога Нефіса. Це був дуже гарний юнак. Побачивши як одного разу у воді своє відображення, він закохався в нього, назавжди залишився у струмка, перетворившись в квітку. Нарцис - з білими ніжними пелюстками - одна з найбільш витончених квітів.
20-й учень : Ірис. У перекладі з грецької - веселка. У нас в Росії ця квітка давно відомий. В степах України і Середньої Азії цвітуть поля синьо-фіолетових і кремових ірисів.
21-й учень : Конвалія. Скромний, замислений квітка конвалії є загальним улюбленцем. У стародавній Німеччині в період цвітіння конвалії проводили свято, гуляння в лісі, навколо палаючих багать танцювали до тих пір, поки квіти не в'яли в руках, і тоді їх спалювали в вогнищі як жертву богині Весни.
Ведучий : Дякуємо вам, квіти, я думаю, що всім було дуже цікаво. А зараз щось хоче сказати весна.
Весна (виймає загадки) : Я хочу перевірити, як хлопці запам'ятали мої квіти. Я буду загадувати загадки:
1) Я в зимовому саду
Цілий день проведу.
Візьму акварельні фарби.
Намалюю ... (братки).
2) Він жовтим розпускається,
А після цвітіння здувається.
Знайте, дівчатка і хлопчики,
... Що це (кульбаба).
3) Нам кожному весняна
дорога Природа.
струмками розтікаються
Холодні снігу.
Від снігу очищаються
І хвоя, і сушняк.
І першим з'являється
У ПРОТАЛИНІ ... (підсніжник).
4) Золотий і молодий
За тиждень став сивий,
А через два дні з
облисів голова.
Сховаю ка-в кишеньку
Колишній ... (кульбаба).
5) На сонячній галявині
У траві коштує вона.
Ліловенькіе вушка
Тихенько підняла.
І тут допоможе нам
кмітливість -
Всі звуть квітка. .. (фіалка).
6) З-під снігу розквітає,
Раніше всіх весну зустрічає (підсніжник).
7) Назва якої квітки носить кондитерський виріб? (Ірис).
Весна : Молодці, хлопці. Мені сподобалося, як ви запам'ятали квіти. А тепер пора прощатися з квіткової галявиною. Давайте скажемо: "До побачення, квіткова галявина!"
До побачення, квіткова
поляна,
До побачення, поле,
до побачення, ліс!
Тихе роздолля, повне чудес. Веселе, Привітне
Горіти не втомлюється,
Велике сонце світле
Над Батьківщиною встає.

Цвіте земля чудова,
І їй ми говоримо,
Що Батьківщину улюблену
За все дякуємо.

Нас багато, хлопці,
Нехай кожен з нас
Квіточка иль кущик
Посадить зараз.
У місті кожному ,
Скрізь, де живемо,
Дерева посадимо,
Сади розведемо!
Ведучий : Хлопці! Природа - наш дім. Квіти - прикраса цього будинку. Давайте відноситися до них дбайливо, з любов'ю. Чи не зривайте квітів на луках і галявинах, там вони у себе вдома. У них потребують метелики, бджоли, джмелі та бабки. Ходіть тільки по стежках, аби не м'яти ногами трави та квіти. Вирощують квіти в саду та городі. З них можна складати букети.
Сподіваємося, що сьогоднішнє свято був цікавим для вас і повчальним.
"Мурашка, джміль і птиця" - виконує 1-й клас.
Дети спускаються в зал і дарують мамам тюльпани, зроблені в стилі орігамі.

Автор: Отправить

Оценка: -152
-2 -1 +1 +2

Сценарій: Поздоровлення і сценарії / сценарій проведення 8 березня

Святкове шоу, присвячене 8 Березня, "Жінка, весна, любов" - сценарій проведення 8 березня < / p>

Звучить фрагмент увертюри з оперети І. Кальмана "Сільва".
Ведучий: Сьогодні у нас свято. І назвали ми його "Жінка. Весна. Любов ".
Хор (виконує пісню з кінофільму" Весна ", муз. І. Дунаєвського):
дзюрчать струмки, зліплять промені
І тане лід, і серце тане.
І навіть пень у весняний день
Березко знову стати мріє.
Веселий джміль гуде весняну тривогу.
Кричать завзяті веселі шпаки.
Кричать шпаки у всі кінці:
"Весна просунуті! Весни дорогу! "
Ведучий: Весна! А перше весняне свято - свято милих дам, волшеб-ниць, чарівниць, яким чоловіки в усі часи співали або присвячували серенади.
Вихід-танец чоловіків під музику з оперети І. Кальмана "Сільва": "Без жінок жити не можна на світі! Ні! .. "(В парадному одязі, на голові циліндр, в одній руці - серці, на якому ім'я дівчинки - учасниці конкурсу, в іншій руці - квітка, на якому ім'я мами - учасниці конкурсу, на костюмах хлопчиків також емблеми з ім'ям. Якщо імена співпадають, то ставиться номер і літера класу).
За вами я готовий піти,
І не збентежить нітрохи погана слава ...
Але де б набратися власних голів,
Щоб їх "втрачати" наліво і направо?!.
Я зізнаюся - брехати не буду,
Усю вам правду кажу:
Тільки лише побачу Юлю,
Серцем відчуваю, горю!
Як сказати хочу я Раї,
До неї присунувшись плечем,
Про погоду, про футбол,
Та й мало Лі про що?!.
Ольга є - душа прокинуться,
Ольги немає - сумний вигляд! ..
Мене до Ольги так і тягне
Чувств чутливий магніт!
Все при Каті дуже до речі,
Мені інших не треба Кать:
І по суті і по стати
Краще Каті не знайти.
Усі дивлюся, як на ікону,
Око закоханих НЕ зводжу ...
Даша, Даша, Дашенька!
Я тебе люблю.
Ти божий дар, прекрасна богиня,
Душі моєї і серця пані!
Перед тобою уклінно
Встаю, палаючи і тремтячи.
Всі чоловіки стають на коліно.
Ведучий: Нема кінця зізнань у коханні. Ідіть і даруйте жінкам квіти!
Звучить музика І. Кальмана, чоловіки вручають дамам - учасницям конкурсу "серця" і квіти, які приколюються на груди, - для спілкування зручності.
Ведучий: Серенади дамам проспівати. Слово, сіньоріти, за вами. Але перш ніж оголосити перший конкурс, я представлю журі (йде подання журі) і учасників конкурсної програми: мам, дочок та їхніх шанувальників (брати участь можуть тата, брати, хлопці з класу).
Отже, перший конкурс - "Танцюють мами !".
завдання Це можна підготувати з мамами заздалегідь, а на святі лише обіграти. Асистенти виносять стенд , на якому з квітів складений букет.
Перед вами чарівний букет, в ньому стільки квітів, скільки учасниць конкурсу, а на квітці назву танцю, який повинна виконати конкурсантка. Я запрошую мам вибрати квітка, а значить, і танець. (Після так званої жеребкування асистенти забирають стенд.) За лаштунками, милі мами, вас чекає сюрприз (костюми).
Мами йдуть. (Критерії цього конкурсу: вміння рухатися під музику відповідно ритму і характеру цього танцю.)
Ведучий: Поки мами готуються до танцювальної програми, у нас наступний кон-курс. А називається він "У мене росте року - теж буду мамою". У цьому конкурсі я запрошую взяти участь наших юних леді.
Виходять дівчинки.
Ведучий: Перед вами ваші улюблені іграшки-подружки - ляльки та їх вбрання. Завдання: одягнути ляльку. Враховується швидкість і акуратність. Коли лялька буде одягнута, підніміть її вище, щоб усі бачили, що ви із завданням впоралися. Отже, прошу.
Дівчата виконують завдання.
Ведучий: Прохання журі оцінити роботу дівчаток. А ми повертаємося до першого конкурсу. Підтримаємо наших мам оплесками.
Ведучий по черзі оголошує виступаючих, мами виконують танці. Наприклад, так: "Калинка" - російський танець (у виконанні мами одного), "Неваляшка" (дві мами), "У нових ритмах" (мама і дочка), "Чунга-Чанга" (мама і дочка), "Ламбада" (мама і дочка), "Танець каченят" (мама й клас, де навчається її дочка).
Танцювальна конкурсна програма завершена, журі підводить підсумки. А в нас третій конкурс - "Знавці швейного справи". знову Я запрошую наших дівчаток і задаю їм питання. За кожну відповідь - 1 бал. Враховується швидкість і правильність. На допомогу вам сигнальні картки. Хто знає відповідь - піднімає сигнальну картку.
Носик сталевий,
Хвостик лляної,
Крізь полотно проходить,
Кінець собі знаходить.
(Голка з ниткою) < br> По річці взад, вперед
Ходить, бродить пароплав.
зупиниш - горе,
продірявити море!
(Утюг)
Яку рядок не може прочитати ні один вчений?
(швейну)
гуляю по світлиці з моєю роботою,
Чим більше верчусь, тим більше товстію.
(Веретено)
Сиджу верхи, не знаю, на ком,
знайомого зустріч - зіскочити, прівечу.
(Шапка)
Одягну - ободом зведе,
Сойму - змією впаде,
Тепло не дає,
А без нього холодно.
(Пояс)
упритул голишкі під волохаті мішки:
Четверо разом, на жердині один.
(Рукавички)
скорчився з кішку,
розтягне - з доріжку.
(Верьовка)
Без рук, без ніг, під лавку скок. < br> (Клубок)
Два кінця, два кільця,
Посередині гвоздик.
(Ножиці)
Ведучий: Молодці! Прошу журі підвести підсумки трьох конкурсів.
Жюрі оголошує підсумки.
Ведучий: Наступний конкурс нашої програми називається "Моя мама може все". Мамам пропонується виступити в ролі перукаря і візажиста, а донькам - у ролі манекенниць. Враховується своєрідність виконаної роботи, оригінальність назви і представлення образу. На столиках приготовано все необхідне для конкурсу. Удачі вам!
А у нас п'ятий конкурс . І брати участь у ньому будуть чоловіки. Прошу вас до бар'єра!
асистентки виносять стенд з бантиками, кількість яких відповідає числу учасників.
Перед вами завдання: показати дівчатам, як без праски можна погладити стрічку. Враховується швидкість і акуратність. (Хлопці повинні взяти бантик, розв'язати його і скачати.) Увага, старт!
Ведучий: Перед тим, як оголосити наступний конкурс, я відкрию вам один секрет: хлопці теж люблять грати в ляльки, але соромляться і приховують це. У багатьох з. них немає ляльок, але вони такі майстри на вигадку, що винаходять їх самі. І наступний конкурс буде таким: перед вами - надувний кульку, котушка ниток, маркер, бантик. Спробуйте створити ляльку. Готові? Дерзайте!
Журі підводить підсумки попереднього і цього конкурсів, асистентки прикріплюють на сцені готових ляльок. Чоловіки займають свої місця.
Ведучий: Увага! Мами і доньки готові? (Якщо не готові, то можна запропонувати глядачам поспостерігати за творчим процесом під інструментальну музику.) Ми повертаємося до четвертого конкурсу, де мами виступають у ролі перукарів та візажистів, а доньки в ролі манекенниць. Я прошу кавалерів проводити наших манекенниць на сцену.
Звучить "Полонез" П.І. Чайковського з балету "Лебедине озеро". Хлопчики встають, роблять уклін дівчаткам, дівчинки встають і роблять реверанс, потім хлопчики подають дівчаткам руку, дівчата кладуть свою руку зверху. Під звуки полонезу, по черзі на дистанції, по килимовій доріжці пари урочисто простують на сцену.
Ведущий: Слово вам, юні леді.
(Іде почергове представлення конкурсанток виконаного образу, а журі враховує оригінальність подачі, макіяж, зачіску).
Ведучий: Журі належить вирішити складне питання, кому надати перевагу в цьому конкурсі, і підвести підсумки всієї програми. А для вас "Вальс" у виконанні танцювальної групи.
Отже, журі оголошує підсумки нашої конкурсної програми.
Звучать фанфари. Журі оголошує своє рішення. Нагородження всіх учасників конкурсної програми. Можна нагороджувати учасників сувенірами, виконаними самими хлопцями: мамам і дівчаткам - квіти, а чоловікам - сувенірні фартухи, які будуть їм нагадувати, що жінкам треба допомагати не тільки 8 Березня.)
Ведучий: чарівні, привабливі, чарівні, нескінченно ніжні, з наступаючим вас святом! Нехай у цей день весняними променями Вам посміхнуться люди і квіти. І хай завжди йдуть по життю з Вами Любов, здоров'я, щастя і мрії.
Перед початком і після програми бажано, щоб у залі звучали пісні про весну, жінках, любові або романтична інструментальна музика.

Автор: Отправить

Оценка: -14
-2 -1 +1 +2

Сценарій: Поздоровлення і сценарії / 8 Березня сценарії

"Міс інтелект" - 8 березня сценарії

< p> Вихід у вечірніх сукнях

Під повільну музику з'являються учасниці, роблять прогулятися по залу, зупиняються на сходах, під час руху по залу, ведучий зачитує «Відгук про себе» - кожна учасниця пише для себе - «Я - це я»

Конкурс «Я б зробила так ...»

Зразки жіночої логіки. Зачитуються ситуації - дівчата вимовляють вихід з цієї ситуації.

Конкурс з глядачами «Принцеса на горошині»

Потрібно поставити в ряд стільці без м'якої оббивки, по кількості передбачуваних учасників (краще всього 3-4). На кожну табурет кладеться певна кількість круглих карамельок. Наприклад, на перший табурет - 3 цукерки, на другому - 2, на третьому - 4. Зверху табурети накриваються непрозорими поліетиленовими пакетами. Приготування закінчені. Викликаються бажаючі. Їх розсаджують на табуретки. Чи включається музика. І так, танцюючи, сидячи на стільці, учасники повинні визначити скільки під ними цукерок. Переможе той, хто швидше і правильніше це зробить.

Вихід у костюмі «Ділова жінка»

Під музичну композицію з'являються учасниці, роблять прогулятися по залу, зупиняються на сходах, під час руху по залу, ведучий зачитує «Плани на майбутнє» - пише кожна учасниця для себе починаючи зі слів «Я б хотіла, щоб у майбутньому ...»

Конкурс «Реклама -- двигун торгівлі »

Кожна з учасниць представляє рекламу товару, назва якого їй каже ведучий. Під час підготовки проходить конкурс з глядачами:

Конкурс з глядачами «Куди вкласти гроші?»

Ведучий викликає дві пари (у кожній парі хлопчик і дівчинка): "Зараз ви постараєтеся якомога швидше відкрити цілу мережу банків, вкладаючи в кожен тільки одну купюру. Отримаєте початкові внески! (Видає парам гроші-фантики). Банками для ваших вкладів можуть служити кишені, лацкани, і всі затишні місця. Постарайтеся щонайшвидше оформити свої внески, відкрити якомога більше банків. Приготувалися, почали! ". Ведучий допомагає парам виконувати завдання, після закінчення 1 хвилини ведучий підводить підсумки. Ведучий: "Скільки купюр залишилося у вас? А у вас? Чудово! Всі гроші вкладені в справу! Молодці! А тепер я попрошу дівчаток помінятися місцями і щонайшвидше зняти з рахунків усю суму. Відкривайте банки, знімайте гроші! Увага, почали! ". (Звучить музика, дівчатка відшукують гроші у чужих партнерів).

Конкурс з глядачами «Поцелуйчик»

З учасників вечірки, урочистості вибирається "доброволець". "Добровольці" саджають на стілець і зав'язують йому очі. Ведучий починає по черзі вказувати на учасників і задавати питання: "Воно?". Той, на якого впаде вибір "добровольця", стає "целующім". Потім "провідний", показуючи в будь-якій черговості на губи, щоку, лоб, ніс, підборіддя ..., на скільки вистачить уяви, ставить запитання: "Сюди?" - Поки не отримає позитивну відповідь "добровольця". Продовжуючи, "провідний" показує на пальцях всіляке кількість, запитує "добровольця": "Стільки?" Отримавши згоду, "ведучий" виносить "вирок" обрана самим ж "добровільно" - "воно" цілує тебе, наприклад, в лоб 5 разів. Після захопленого процесу "доброволець" має вгадати: хто ж його цілував. Якщо він вгадав, то той, кого визначили, займає його місце, якщо ж ні, то гра поновлюється з тими ж "добровольцем". Якщо "доброволець" не вгадує підряд три рази, то він займає місце "ведучого".

Вихід у костюмі «тінейджер»

Під ритмічну музику з'являються учасниці , роблять кілька танцювальних рухів, зупиняються на сходах. Під час танцювальних рухів, ведучий зачитує рецепт улюбленої страви учасниць. Дівчата вибирають собі партнерів.

Конкурс «Любить - не любить»

Гра - жартівлива ворожба. Грають парами - дівчина і хлопець. Дівчина бере хустку і збирає разом усі кути. Потім пропонує хлопцеві взяти будь-який кут, а сама іншою рукою теж бере один з кутів. Кожен тягне до себе хустку за взятий кут. Якщо хустку при цьому трикутником розгорнеться, виходить, хлопець любить дівчину і повинен поцілувати її. Якщо ж хустку розгорнеться НЕ кутом, значить, хлопець не любить, і дівчина продовжує гру з іншим.

Конкурс «чубчики»

учасниця Кожна вибирає собі на час гри хлопчика і створить з нього самого "наїжачений". Для цього учасницям лунають різнокольорові резинки для волосся. Їх завдання - з волосся чоловіків за допомогою гумок оформити як можна більше "хохолком".

Конкурс «Паперовий сукні»

Після вступної бесіди про моду і модельєрів кожному "наїжачений кравця" видається рулон туалетного паперу, з якого йому потрібно виготовити плаття для своєї "моделі". (Допускаються розриви, вузлики, але забороняються скріпки, шпильки та інші сторонні предмети). На деякий час пари видаляються, після чого модель повертається в новому "вбранні". Оцінивши зовнішній вигляд сукні, ведучий пропонує парам потанцювати.

Конкурс з глядачами «Караоке»

Називається номер навмання.

Демонстрація «Паперового сукні»

Конкурс «Фото з вечірки - точки дотику»

Заздалегідь треба підготувати два однакових набору папірців, на яких написані частині тіла: голова, спина, рука і т.д. Потім кожен набір кладеться в окрему коробку (шапку). Для початку кожен витягує довільно з свого набору (а вони, як ви пам'ятаєте, однакові) по одній папірці. Наприклад, М - рука, Ж - спина. Цими частинами тіла вони повинні стикнутися. Далі учасники витягують ще по одній папірці: М - голова Ж - рука. Тепер вони повинні, зберігаючи старі контакти, стикнутися новими частинами тіла. І так далі. В ході гри позу постійно можна і навіть потрібно міняти. Гра продовжується до тих пір, поки пара вже не зможе утримувати в контакті одночасно все ті частини тіла, які вони повитасківалі. Потім викликається наступна пара, папірці поміщаються у свої коробки, і все починається знову.

Конкурс «Караоке» і підведення підсумків вечора.

Автор: Отправить

Оценка: 36
-2 -1 +1 +2

Сценарій: Поздоровлення і сценарії / сценарій свята 8 березня

Сценарій для дітей середньої групи дитячого садка "Мамин свято" - сценарій свята 8 березня

Діти входять в зал, встають півколом.
Ведущий: Починається весна не з квітів.
Є тому дуже багато причин.
Починається вона з теплих слів,
З блиску очей і з усмішок чоловіків.
А потім уже задзвенять струмки
І підсніжник в лісі розцвіте,
А потім уже кричать граки
І черемха снігом мете.
Наші милі жінки, вірте-
Ми весну відкриваємо для вас.
Посміхніться ж і зігрійте
теплоту своїх ласкавих очей!
1 дитина: Сьогодні на цьому світі
Свято великий і світлий.
Слухайте мами, слухайте!
Вас вітають діти!
2 дитина: Дорогі наші мами!
Заявляємо без прикрас,
Що ваше свято самий, самий,
Самий радісний для нас!
Пісня «Ми заспівали пісеньку».
Ведучий: Ми зібрали в залі
усіх своїх хлопців.
Голоса їх дзвінко,
Радісно дзвенять.
Найкращий свято
Світла і добра
святкують сьогодні
Наша дітвора.
Хлопці дуже старанно готувалися до сьогоднішнього дня. І я гадаю, що дорослих теж постараються і будуть активними в цей чудовий день.
Ведучий: Наші діти склали про вас невеликі оповідання і намалювали портрети. Зараз я буду читати, а кожна мама (а якщо немає мами в залі - то бабуся) повинна вгадати себе в цій розповіді і портреті.
«Пізнай себе».
Ведучий: А тепер наші діти станцюють для вас.
Танок «Разноцветная гра».
Ведучий: Не секрет, що мами дуже багато часу проводять на кухні. Я пропоную мамам проявити фантазію, гумор і із запропонованого переліку продукти скласти меню для своїх дітлахів.
Конкурс «Кулінарна фантазія».
Ведучий: А поки мами на кухні, ми трошки розважити.
Хлопці: Зібралися привітати
Славних наших мам.
Милі, рідні,
За все спасибі вам!
Пісня «Кожен по - своєму маму привітає».
Ведущий: Ну як справи? Впоралися мами з завданням?
(Мами свої зачитують варіанти меню, що веде нагороджує їх медалями «Кулінарна фантазія ».)
Ведучий: Мамам часто доводиться ходити по магазинах, робити покупки. І часом покупок буває дуже багато. Але наші хлопці з радістю допомагають своїм мамам. Давайте поглянемо, як вони це роблять.
Атракціон «Допоможи мамі перенести покупки».
Ведучий: Молодці, хлопці! Напевно, мами дуже раді таким помічникам! Для мам А в мене є ще одне завдання (викликає мам). От у мене є нитки, голки і намистини. Ваше завдання за 1 хвилину насадити як можна більше намистин на нитку. У кого довше ланцюжок вийде?
Конкурс «Рукодельница». Мами медаллю нагороджуються «Рукодельница».
Ведучий: Прийшла весна, і напевно, вже скоро почнуться перші весняні дощик. І ми візьмемо до рук парасольки. Про це зараз для вас заспівають наші діти.
Пісня «Чудо-дах».
Ведучий: Молодці! Ми почули, як співають діти. А тепер послухаємо, як співають наші мами або бабусі.
Конкурс «Сама музична».
(Мами співають під фонограму дитячу пісню, періодично вимикається звук. Завдання - не збитися з темпу і продовжувати співати). Мами нагороджуються медалями «Найбільша музична».
Хлопці: Нам на місці не сидиться,
Любимо ми повеселитися.
Нам танцювати і співати не лінь,
Ми б танцювали цілий день!
Танок «Чебурашка».
Ведучий: А у наших мам теж є мами. І це - ваші бабушки! Діти приготували вірші для своїх бабусь.
Стихи.
Ведучий: Хлопці! Кожного ранку ви бачите, як ваші мами збираються на роботу. Давайте спробуємо зараз зобразити своїх мам. Я запрошую дівчаток.
«Мама збирається на роботу».
(Перед дівчатками на столиках розкладені різні прикраси, косметика, дзеркало. Завдання - зобразити своїх мам.)
Ведучий: Продовжимо наше свято ". Вставайте в дружній хоровод!
«Радій, дітвора».
Ведучий: А тепер запрошуйте своїх мам на «Танець маленьких каченят».
«Танець маленьких каченят».
Ведучий: Ось і підійшов до кінця наш святковий концерт. Ми з хлопцями ще раз від усієї душі вітаємо всіх мам, бабусь з чудовим весняним святом і бажаємо вам гарного настрою і теплих усмішок!

Автор: Отправить

Оценка: 16
-2 -1 +1 +2

Сценарій: Поздоровлення і сценарії / сценарії до 8 березня

Жартівні сценки та поради до дня 8 Березня - сценарії до 8 березня

Завіса закрита. Перед завісою двоє.
Перший. Нам дуже хочеться, щоб у святковий день 8 Березня всі жінки посміхалися.
Другий. Ось ми й вирішили показати кілька жартівливих сценок і прочитати веселі вірші, щоб принести задоволення і радість всім жінкам, які прийшли на виставу.
Перший. Дивіться п'єсу, яка називається "Мамин день"
Відкривається завіса. Сцена поділена навпіл. З одного боку кімната батьків, з іншого - кімната хлопчиків. Ранній ранок. Мати, у халаті та капцях, нерозчесаний, бігає по квартирі. З радіо лунають звуки ранкової гімнастики.
Мати:
Альоша, вставай, вже сім.
Батько (прокидається, позіхає) < br> Ще п'ять хвилин.
Мати (йде до кімнати хлопчиків)
Валера, вставай.
Валера (він старший, прокидається, позіхає).
Ще п'ять хвилин.
Мати:
Петечка, вставай, мій дорогий. Уже сім.
Петя (він молодший, прокидається, позіхає).
Ще п `ять хвилин.
Мати:
Вставай зараз же. П'ять хвилин та п'ять хвилин, а потім всі разом у ванну.
Петя:
Нехай Валерка йде, я маленький.
Мати:
Валерик, вставай!
Валера:
Нехай Петько встає, йому гімнастику робити треба.
Мати:
Ну, годі, вставайте і йдіть митися, а то батько займе ванну.
Петя (встає, не відкриваючи очей, йде у ванну).
Раз я маленький, всі з мене можуть знущатися.
Мати (цілуючи його).
Ну ну, не бурчить, синку. (Петя виходить). (Вона знову будить батька.) Альоша, вставай же, спізнишся.
Батько (потягіваясь.)
Ванна вже вільна?
Мати:
А ти поки поснідай. (Наливає чай.) Пий, а то охолоне. ( Батько сідає за стіл, поставивши до цукорниці книгу, поглинений читанням ) Хлопці, хто не вмивається, ідіть снідати. Візьміть по шляху молоко.
Валєра (зі своєї кімнати).
Мам, я не буду молоко, я хочу кави.
Петя (з ванною).
Я теж! Я теж!
Мати:
Нема чого вигадувати. Дітям вранці треба пити молоко.
Валера:
Дітям? От Петька нехай і п'є.
Петя (з ванної).
Я вже великий!
Валера:
Ну і хитрун же ти, хлопче. Коли тобі вигідно, ти маленький, а в другий раз - великий.
Мати:
Не сперечайтеся, хлопці, йдіть снідати.
Поки йде суперечка між дітьми, мати встигає прибрати ліжко, скласти на місце розкидані речі. Вона ні на хвилину не сідає.
Валера:
Мама, скажи йому, хай він вилазить з ванної.
Мати: < br> Петько, вилазь з ванної, інакше я сама витягну тебе.
Петя:
Не заважайте мені! я мою вуха і шию. Сьогодні у нас комісія.
Батько:
Какая комісія? Що він плеще?
Мати:
Ти що, не чув? Раз на два тижні в клас приходить санітарна комісія та оглядає, вимиті чи є в них вуха і шия.
Батько (скінчив є).
Ну, як, ванна з часом?
Валера входить одягнений і хапає зі столу булку, жує її на ходу.
Мати:
Валера, сідай за стіл.
Петя (з кімнати).
Мамо, а він зовсім не мився!
Валера:
А в нас уже не буває комісій. (Раптом зупиняється, як вкопаний.) Слухайте, слухайте! Сьогодні восьме!
Мати:
Ну і що?
Валера:
Жіночий день!
Батько (з ванною).
Ось так штука, Тетяна!
Мати (поглинена приготуванням сніданків).
Жахливий сир, кришиться весь час.
Валера:
Знову ти, мамо, забула нагадати про свято. Минулого року теж забула. Де я тепер квіти дістану?
Мати:
А навіщо тобі квіти?
Валера:
Для вчительки.
Мати:
З якого приводу? Чому?
Батько (входить, зав'язуючи краватка).
Бо тому. Сьогодні жіночий день. (Дістає гроші).
Петро, швидко вирушай в квітковий магазин, купи що дістанеш.
Петя:
Я куплю для своєї вчительки.
Валера: < / b>
Папа, хай він і мені купить для моєї вчительки.
Батько:
Ого! Це вже три букета квітів. Танюша, у тебе є які-небудь гроші?
Мати:
Звідки? Ти ж знаєш, до зарплати далеко.
Батько:
Ну, хоч трохи.
Мати:
На що?
Валера:
Ну, мама, сто раз говорили. Я для класній керівниці, Петька - для вчительки, а тато - для свого директора. Квіти!
Мати:
А-а, правда, жіночий день! Так би й сказали. Я все це передбачала. (Дістає три коробки цукерок і з гордістю ставить на стіл.) Ось!
Батько:
Ну що ти, Танюша, я не можу подарувати своїй начальниці тільки цукерки. Всі прийдуть з квітами.
Валера:
Мамо, мені теж потрібні квіти. Вчителька попереджала - ніяких подарунків.
Матір:
Ну і чудово.
Петя:
Да-а, всі вчителі кажуть - не треба . А все приносять. І тільки ми одні не принесемо. От здорово!
Мати:
Діти! Про що ви говорите? По-перше, квіткові магазини ще закриті поки, а по-друге, там черги в такий день.
Батько:
Що ж робити?
Мати:
Слухайте. У мене пропозиція: намалюйте рослини на вітальних листівках. І покладіть ось так, під шнурочок. (Показує на коробці з цукерками.)
Петя:
От здорово! Спасибо, мамочко. (Тікає)
Валера:
Мама, намалюй за мене. Мені потрібно ще зателефонувати Вавілову.
Петя (забігає з банкою води і фарбами).
Я буду малювати. Ой, мама, Валерка мене штовхнув.
Мати:
Тихіше, тихіше, сідай поряд і давай малювати. Що б придумати? (Бере дві листівки і малює.)
Валєра (набирає кімнату по телефону).
Алло! Олежка! привіт! Слухай, що нам поставили з літератури? Почекай, не так швидко, я зараз запишу.
Мати (квапливо малює, пише, вимовляючи вголос).
Дорогий класній керівниці ...
Петя:
Мам, у нас ще немає класній керівниці.
Валера: < br> Так, так, диктуй далі.
Батько (перед дзеркалом).
Тетяна, і ти дозволяєш йому списувати уроки. А це розлив воду на підлогу. Цю ж хвилину в кухню за ганчіркою!
Петю (благально дивиться на матір).
Мама, витри сама.
Мати:
Ну, добре, синку, давай закінчувати. Ти візьми ось цю, а Валері дай іншу. На перерві розфарбувати її кольоровими олівцями.
Валера:
Олежка, хвилинку. Мама, на перерві я повинен списати математику. Ти ж знаєш, вчора я дивився фільм по телебаченню. Розфарбуй, будь ласка! Алло, Олег? Ну, я пишу, диктуй.
Матір:
Петечка, розфарбуй ти!
Батько:
Чорт візьми!
Мати:
Що таке?
Батько:
Потрібна біла сорочка. Мене, напевно, змусять виступати на урочистих зборах.
Мати:
Візьми там, у ящику.
Петя:
Мама, якщо вчителька не візьме шоколадні цукерки, я їх з'їм сам, а їй скажу, що ти не захотіла дати грошей. Можна?
Мати (не слухаючи).
Гаразд, синку.
Батько:
Тетяна, тут немає гудзики.
Мати:
Дай я пришию. Діти, ви так і не снідали. Валера, кінчай розмова.
Петя:
Ми їли, мама, я намалював квітка зеленим. Може бути, листя зробити червоними?
Мати (не слухаючи).
Добре, синку! (Віддає сорочку батька.)
Батько:
Наконец-те, могла ж і раніше подумати, що сьогодні жіночий день, а не в останній момент.
Мати:
Валера, кінчай розмова!
Валера:
Мамо, я не хочу бутерброд з сиром.
Батько:
пів на восьму! Нічого собі! (Вистачає портфель). Ну, я біжу.
Петя:
Тату, а піджак?
Батько:
Боже мій, з цього будинку можна піти роздягненим, ніхто уваги не зверне.
Мати:
Як не зверне? Перший же міліціонер повернув би тебе. Валера! Не будеш їсти цей бутерброд, це тобі на себе руки.
Валера:
Не можна і шматка хліба з'їсти? Мамо, дай грошей, я дорогою куплю собі що-небудь поїсти.
Петя:
А я, а я? я теж хочу що-небудь купити.
Батько:
Сподіваюся, що ти в жіночий день не пустиш їх в цих брудних светрах.
Мати:
Так, звичайно. (Дістає дві білі сорочки, одну з них віддає Петі, той швидко одягається.) Валера, сорочка!
Валера:
Де моя кулькова ручка? Це ти її стягнув? (Вдарив брата.)
Петя:
Мамо, він мене б'є!
Батько: (Бере коробку цукерок.)
Ухожу нарешті. До побачення. (Виходить)
Мати:
Перестань битися, а то я тобі ще додам ... (Натягує на Петю другу сорочку.)
Петя:
Мама! Що ти робиш?
Мати:
Чекайте, я, зрештою, вами займуся.
Валера:
Мамо, де моя біла сорочка?
Петю (безпорадно).
Мама на мене, її натягує.
Мати (Дає шлепок Пете, стягує з нього другий сорочку.)
Не міг сказати раніше. Стоїть і мовчить.
Валера:
Мамо, дай мені грошей!
Мати:
Нічого не дам. Ідіть, нарешті! Мене через вас з роботи виженуть. Я ще не починала вдягатися.
Валера:
тобі добре, ти йдеш до дев'яти. Ну ладно, сніданку у мене немає. Залишуся голодним. (Бере сумку, хоче вийти.)
Мати:
Почекай брата. Петя, ідіть же, нарешті! (Дістає гроші). Ось тобі, Валера, рубль. Свої тижневі гроші витрачаєш в понеділок, а потім весь тиждень сидиш без грошей.
Петя:
У нього борги честі.
Отримує запотиличник від брата.
Ой, мамо, він знову б'ється!
Валера:
До побачення, мамо!
Петя:
До побачення. (Виходить)
Мати: (В руках у неї сорочка Валери).
Валера! Одягни чисту сорочку! Сьогодні жіночий день! (Плеще двері.)
Мати (падає в крісло перед дзеркалом).
О боже, я адже теж жінка! (Починає причісувати, приводити себе в порядок.)
Затемнення. Потім сцена знову яскраво освітлюється, і перед завісою з'являється Мати. Вона святково одягнена, в руках у неї квіти, коробки цукерок.
Було дивовижно! Який концерт! Які актори! Усім жінкам піднесли квіти, а мені ще коробку цукерок, у мене справді свято, мій день, день жінок. (І тут раптом вона згадує про чоловіка і про дітей.) О боже, так пізно, а їх ще нема вдома? Де вони?
Відкривається завіса. Стіл красиво накритий. За столом батько і двоє хлопчиків.
Батько:
Дорога наша мама! Вітаємо тебе (цілують її і підносять квіти. У цей момент Петя розливає молоко, Валера його штовхає, отець біжить за ганчіркою і, щось, весело наспівуючи, витирає підлогу.) Хай завжди буде сонце, хай завжди буде мама!
Перед завісою шикуються виконавці і вірші читають.
Перший.
Ти маму знаєш тільки вдома;
Рідні руки бережуть
ласкавий Домашній затишок,
Такий звичний і знайомий.
Другий.
І не завжди ти бачиш маму
У її турботах трудових.
Не шлешь ти з нею телеграми,
Не лікуєш разом з нею хворих.
Третій.
Не мчиш з нею на паровозі,
Її не бачиш біля верстата,
І славних справ її в колгоспі
Не поділяєш ти поки що.
Четвертий.
Але якщо мама іноді
Прийде втомлена з роботи,
Всі.
Зігрій її своєю турботою,
В усьому їй допоможи тоді!

Автор: Отправить

Оценка: 20
-2 -1 +1 +2



Страницы:
  [1]  

Додайте Ваші привітання. Автори найкращих привітань отримають грошові винагороди (10 $ за привітання). (Увага: вказуйте реальну адресу електронної пошти і уважно вибирайте категорію, в яку потрапить поздоровлення.)

Додай своє поздоровлення!