Головна | Додати в обране | Зробити стартовою

Поздоровлення, тости з днем народження, ювілеєм

Додайте собі наш гаджет




Сценарії 23 лютого


Поздравления -> Сценарії до свят -> Сценарії 23 лютого:

"Поліцейська академія" - сценарій 23 лютого

- Добрий вечір, дорогі друзі! Поспішаю нагадати, що сьогодні 23 лютого. День Захисників. Хлопців нашого класу, майбутніх захисників, ми запрошуємо пройти випробування у нещодавно
відкрилася поліцейської Академії.
- Дозволь, а чому ж поліцейської?
- Ти що, не дивився крутих бойовиків? Там всегда перемагають сильні, добрі й відважні поліцейські. Ми вирішили у нас, в Росії відкрити школу справжніх героїв - поліцейських як у фільмах.
- Які ж науки будуть вивчати поліцейські?
- Как у будь-яких нормальних поліцейських: етикет, історія, військове мистецтво, фізична підготовка, акторська майстерність. Запрошуємо на сцену Директора Академії. Йому слово. (виходить учитель)
- Добрий день, шановні курсанти! Преступать до наших випробувань. Звання "Кращих" отримають не всі. Тільки ті, що пройдуть всі випробування, будуть нагороджені дипломами нашої Академії. На старті всі курсанти отримають кольорові стрічки-нашивки. Усього їх п'ять. Колір кожної стрічки відповідає одній з дисциплін Академії. Завдання кожного курсанта - до фінішу зняти всі стрічки. Стрічка знімається у разі проходження одного з 5 етапів. Час, не забувайте, обмежена.
- Етапи, на яких знаходяться викладачі дисциплін, ви знайдете на території всієї школи. Пересуваючись групами по 3 людини, ваше завдання: як можна швидше знайти всі етапи і якісно виконати завдання.
- Все можуть пересуватися у вільному пошуку. Дівчата можуть ввійти до складу контрольної служби. Вони будуть спостерігати за виконанням завдань на етапах.
- Отже, На старт, увага, марш!!!!

Завдання на етапах:
1. Етикет:
Уявіть що ви - господарі вечірки, що запросили до себе додому колег мало знайомих між собою. Продемонструйте ваші дії в перші кілька хвилин

2. Історія:
- I. Виправ помилку.
1. Воронеж було повністю звільнено від фашистів 25 січня 1944. (1943 р.)
2. Блокада Ленінграда була повністю знята російськими військами 12 - 18 січня 1943 року. (13 січня 1944 року.)
3. Оборона Севастополя тривала з жовтня 1941 по червень 1942 року. (по 9 липня 1942 року.)
4. 5 серпня 1943 в Москві пролунав перший салют на честь визволення двох міст - Курська й Воронежа. (Орла і Бєлгорода.)
5. З 28 листопада по 1 грудня 1943 р. в Тегерані проходила конференція глав урядів країн - союзниць: Англії, Франції, СРСР. (Англії, США, СРСР).
6. Радянські війська підняли Прапор Перемоги над рейхстагом 9мая 1945 року. (30 квітня 1945 р.)

II. Вибери правильну відповідь
1. Мосін Сергій Іванович, що народився в Рамон і закінчив Воронезьку військову гімназію був видатним конструктором. Він був творцем:
а) грізною 152-мм гаубиці б
) знаменитої гвинтівки - "російської трилінійки"
в) моделі першого дельтаплана
2. З воронезької землі беруть робочий старт літаки Ту-144 та Іл-86. Хто був автором конструкції літаків "Іл" під час війни?
а) Мікоян А.І.
б) Ілларіонов В.М.
в) Ільюшин С.В.
3. Разом зі своїм батьком з Швеції до Росії в середині ХIX століття приїжджає маленький хлопчик Альфред. Отримавши прекрасну освіту він стає великим вченим. Йому належить винахід динаміту, бездимного пороху, удосконалення нітрогліцерину, як вибухової речовини. Перед смертю ця людина заповідає весь дохід від капіталу щорічно розподіляти у вигляді премій між тими, "хто приніс найбільшу користь для людства". Його звали:
а) Нобель
б) Оскар
в) Сорес
4. Творець теорії ракетного руху, основоположник сучасної космонавтики, був звичайним викладачем фізики і математики в Калузі. Ще коли ракети відносилися до області фантастики, він твердо вірив у швидкий можливий політ людини в космос. Це був:
а) Тімірязєв
б) Вернадський
в) Ціолковський
5. У 1899 р. один з російських броненосців зазнав аварію в Балтійському морі. Зв'язок з ним було відновлено завдяки винаходу А. С. Попова. Тоді вперше у світі був використаний:
а) телефон
б) телеграф
у) радіоприймач

3. Військове мистецтво:
Конкурс "Маскування". Ведучий стає обличчям до стіни. Всі учасники стають у одну лінію, за спиною у ведучого і повинні за одним і повинні непомітно прокрастися до ведучого й доторкнутися до його плеча. Ведучий не повертаючись повинен зупинити що крадеться, як тільки почує якийсь шерех з його боку. У випадку, якщо ведучий почув що крадеться, він каже: "стоп!", Гравець не може продовжувати рух. Переможе той, хто ближче підкрався до ведучого.

4. Фізична культура. "Смуга перешкод".

Провідний заздалегідь готує смугу: Нагромадження різних великих предметів і меблів. Учасники повинні перебратися через загромадження не зачепивши дзвоника, що висить на шиї в кожного. Якщо дзвіночок задзвонить, значить, учасник вибуває з гри. Смугу перешкод він не пройшов.

5. Акторська майстерність.
Всі учасники стають у коло. Один повинен розсмішити всіх інших (мімікою і жестами). Решта учасників не повинні розсміятися. Якщо за 1.5 хвилини вони не розбіглися, випробування пройдено.

Закінчення гри: Тільки найкращі, які зняли всі стрічки за визначений час, (30 хв.) отримують диплом Академії. Їх можна нагородити призами з окремих дисциплін. Дівчата можуть нагородити призом "Глядацьких симпатій" найбільш сподобався їм учасника.

Автор: Отправить

Оценка: -95
-2 -1 +1 +2

"Великі маневри" - сценарий святкування 23 лютого для 5-8-х класів

Військово-спортивна гра "Великі маневри "проводиться у співдружності з військової частиною для учнів 5-+8-х класів. Місце проведення ігор - територія дислокації танкового полку (можна провести гру і біля школи). Для участі в грі кожен клас формує військовий підрозділ, яке повинно мати назву, девіз, емблему і розпізнавальні знаки у формі одягу. Для участі в грі клас вибирає необхідну кількість учасників для кожного етапу.
Команда кожного класу отримує маршрутний лист, в якому зазначений порядок проходження етапів гри:
1. Контрольно-пропускний пункт (КГШ) (бере участь весь клас).
2. Плац (8-12 осіб).
З. Смуга перешкод (б чоловік).
4. Червоний хрест (4 хлопчика і 4 дівчинки).
5. Історичний (б чоловік).
Б. Музичний (весь клас).
7. Привал (весь клас).

Перехід учасників до чергового етапу регулюється спеціальними звуковими сигналами.
Оцінює результати гри компетентне журі за участю військових. Успішність дій учасників оцінюється особливими знаками відмінності - військовими зірочками, які заносять в маршрутні листки.
Старт гри - урочисте шикування, здача рапортів командирами підрозділів, отримання маршрутних листів та проведення додаткового інструктажу, поздоровлення та напуття з боку військових.
< b> ЕТАП 1.
Проходження через КПП є допуском до гри. Представнику (командиру) дають кожного класу пакет з шифровкою - зашифрований пароль.
В якості текстів для шифрування бажано використовувати афоризми, прислів'я та приказки, що відображають військову мудрість. Наприклад:
- Сміливого куля боїться.
- Важко в навчанні - легко в бою.
- Дисципліна - мати порядку.
- Швидкість потрібна, а поспішність шкідлива.
- Честь солдата береги знято .
- Куля - дура, багнет - молодець.
- Воювати не числом, а вмінням.
- Військова справа не вчити - бітьгм бути.
- Умілий боєць - всюди молодець ..
- Щи да каша - наша
їжа - Поганий той солдат, який не мріє стати генерал лом.
- Один у полі не воїн.
- Хорош в строю - сильний у бою.
Способи шифрування також можуть бути різними:
"сліпе" лист з довільними інтервалами всередині тексту; читання слів справа наліво; дзеркальне лист; запис тексту в вертикальних стовпцях з читанням зверху вниз; написання тексту у вигляді лабіринту; запис тексту зі вставкою однакового набору букв і т . д.
Порядок проходження через КПП визначається черговістю, яка виникає за результатами готовності класів назвати пароль. При проходженні КПП журі оцінює організованість і стройову дисципліну при пере русі.
2 ЕТАП. "Плац "(8 чоловік)
Учасники повинні вміти виконувати різні ладі ші команди:" В колону - ставай! "," Рівняйсь! "," Струнко! "," Направо! "," Ліворуч! ", "На місці!", "Стій!", "На 1-2-й розрахуйсь!", "Права (ліве) плече вперед!", "У дві шеренги ставай!", "Кругом!" та ін
Оцінюється зовнішній вигляд майбутніх воїнів, а також правильність і чіткість виконання стройових команд, уміння виконати побудову та перестроювання, загальна організованість і злагодженість дій.:
+3 ЕТАП. "Смуга перешкод "
Даний етап змагань являє собою про граму, що складається з різних завдань військово-спортивної спрямованості.
Мінне поле
Ця ділянка смуги перешкод замінований. З досить високим ступенем щільності він заповнений "мінами" - консервними банкамі.3адача бійців - виступити в ролі саперів. За обмежений час (до 1 хв) знешкодити (зібрати) міни. Самая результативна робота саперів буде оцінена максимальною кількістю переможних зірочок - до 10.
Розвідники
Мета - проповзти по-пластунськи під мотузками, натягнутими над землею на відстані не вище 40 см. Рас стояння - не менше 2,5 м. Штрафні очки нараховують у разі зіткнення з об'єктом. При оцінюванні враховують швидкість пересування.
Зона хімічного зараження
Перед входом в небезпечну зону (відзначена лінією) команди шикуються у шеренгу. По сигналу "Гази!" кожен учасник одягає протигаз і перетинає заражений ділянку. Загальний час визначається по останньому учаснику.
Метання гранати
Мета вправи - точність попадання. Параметри
змагання: відстань - 15 м; вага гумової гранати - 350 г; мішень - "вікна" м 1х1 на висоті 1м; кількість кидків - 3; положення учасника - довільне. Загальна
час виконання вправи для підрозділу - 5 хв. Кожне попадання оцінюється 5 зірочками.
Тонке болото
Пересування по цій ділянці ускладнюється тим, що можна наступати тільки на "купини" - спеціально перерізані невисокі пеньки. Кожен необережний крок поза "купин" веде за собою нарахування штрафних очок. При переході членів підрозділів через цей важкий ділянку враховується, як звичайно, і витрачений час.
Полігон
Стрільба проводиться з пневматичної рушниці з відстані 10 м по мішені в положенні лежачи без опори. Кількість зарядів для кожного стрілка - 3. Кожне попадання оцінюється 5 зірочками.
4 ЕТАП. "Історичний "
Для участі на цьому етапі кожен клас делегує команду з 6 чоловік. Командам пропонуються питання на знання історії російського воїнства, історію Великої Вітчизняної війни, фактів біографії полководців і героїв війни, історії рідного краю. Завдання команди - набрати максимальну кількість ігрових балів. Переможна зірочка дістається команді, яка відповість першим.
Варіанти питань
1. Як називалося старовинне захисне пристосування російського воїна, що складається із залізних кілець?
(Кольчуга.)
2. Хто командував російськими військами в битві проти Мамая на Куликовому полі?
(Князь Дмитро Донський.)
З. Родина пороху. (Китай.)
4. Це слово в перекладі з французької означає "варта". Спочатку так називали загони охоронців при воєначальник, а потім добірне військо. Що це за слово?
(Гвардія.)
5. Що означає давньоруське вираз "зламі спис"?
(Вступити в битву.)
б. Як називався перший російська орден?
(Орден Андрія Первозванного, заснований Петром I.)
7. Всім відомі слова цього великого російського полководця: "З втратою Москви не втрачена Росія". Назвіть його ім'я.
(Михайло Іларіонович Кутузов.)
8. Цьому літературному герою - солдату Великої Вітчизняної війни пам'ятник поставлено на батьківщині його автора - в Смоленську. Назвіть цього героя та його автора.
(Василь Тьоркін та Олександр Трифонович Твардовський.)
9. Які роду військ складають сучасні сухопутні війська?
(ППО, танкові, ракетні та артилерія, пожежники, хімічні, автомобільні, мотострілецькі, військово-будівельні, війська зв'язку.)
10. Вища військове звання. Їм були удостоєні А.С. Шеїн, А.Д. Меньшиков) А. Ульріх - чоловік імператриці Анни Леопольдівни, А.В. Суворов, І.В. Сталін.
(Генераліссімус.)
11. Герой Куликівської битви, монах Троїце-Сергієва монастиря, до постригу в ченці - боярин. Його поєдинок з татарським богатирем Темір-мурзою (Челубеем) став початком битви.
(Олександр Пересвіт.)
12. Назвіть відомі вам міста-герої Радянського Союзу, яким було присвоєно це почесне звання за мужність і героїзм захисників.
(Москва, Брест, Мінськ, Київ, Ленінград, Мурманськ, Тула, Севастополь, Керч, Одеса, Сталінград, Смоленськ.)
13. Представник якої військової професії може спростувати прислів'я "Один у полі не воїн"?
(Разведчік.)
14. Як називається найбільша гармата, з якої не було зроблено жодного пострілу?
(Царь-пушка.)
15. Хто з радянських конструкторів стрілецької зброї створив новий тип автомата та автоматичні пулі мети?
(Михайло Тимофійович Калашников.)
+16. Хто з видатних російських полководців сказав:
"Хто з мечем до нас прийде, від меча і загине. На тому стояла й стоятиме Руська земля
(Олександр Невський.) 17
. Льотчик, майор, Герой Радянського Союзу. Нею само років був збитий на ворожій території, і 18 діб він поповзом пробирався до лінії фронту. Після ампутації гомілок обох ніг на особисте прохання був направлений в винищувальний авіаполк, де повітряних боях збив ще сім ворожих літаків. Назвіть ім'я цієї людини.
(Олексій Петрович Маресьєв.)
18. Назвіть відомого радянського полководця, що внесли видатний внесок в перемогу над фашистськими загарбниками. -
(Маршал Жуков.)
+19. Засновник російського флоту. На своїй пресі цей воєначальник і державний діяч вирізав слова: "Я учень і потребую в учнях". Назвіть ім'я цього учня.
(Петро I.)
5 ЕТАП. "Музичні пісні воєнних років "
1-а частина етапу передбачає знання і виконання класами - військовими підрозділами військових пісень. Пісні виконують по кільцевому принципом. Кожен клас виконує один куплет (приспів) пісні на свій вибір, дотримуючи правило "не повторюватися".
2-а частина етапу називається "Продовж пісню". Завдання команд - продовжити виконання запропонованої військової пісні. Бажано участь у конкурсі керуй теля з "живим" музичним супроводом. Учасники повинні доспівати куплет пісень військової тематики за запропонованою рядку.
Рекомендований пісенний матері: "день Перемоги" (муз. д. Тухманова, сл. В. Харитонова); "Священна війна" (муз. А. Александрова, сл. В. Лебе пісня з к / ф "Білоруський вокзал" (муз. і сл. Б. Окуджави); "Темна ніч" (муз. Н. Богословської, сд. В. Ататова); "дорогі" (муз. А. Нонікова, сл. Ошаніна Л.); "У землянці" (муз. К. Лістова, сл. А. Суркова); "Останній бій", пісня з к / ф "Визволення" (муз. і сд. М. Ножкін); "Катюша" (муз. М. Блантера); "Три танкіста" (муз. Дм. і Дан. Покрасс, сл. Б. Ласкіна); "Журавлі" (муз. Я. Френкеля, сл. Р. Гамзатова); "Алеша (муз. Е. Колмановського, сл. К. Ваншенкіна); "Вклонімося великим тим рокам" (муз. А. Пахмутової, сл. М. Львова).
Кожен етап оцінюється самостійно за 5-бальною системою. Враховується знання пісень і масовість виконання. Общий максимально високий результат - 10 зірочок.
6 ЕТАП. "Червоний хрест "
Беруть участь чотири хлопчики і чотири дівчинки. Для участі потрібна спеціальна підготовка під керівництвом медичного працівника школи.
Зміст завдань:
1. Перша допомога потерпілим (накладення шини, пов'язки, жгуга).
2. Транспортування потерпілих.
3. Питання за темами "Лікарські рослини", "Опіки", "Обмороження".
Оцінка здійснюється за 5-бальною системою. Максимальний результат - 15 зірочок.
+7 ЕТАП. "Привал "
Беруть участь усі класи одночасно. Організаційні моделі привалу можуть бути різними
- Частушечний. Відбувається змагання на виконання частівок військової тематики. Перемагає клас, який виконав найбільшу кількість частушок. Враховується також оригінальність змісту частушок і майстерність їх виконання.
- Жартівливий. Представники класів - військових підрозділів розповідають від свого імені солдатські байки, неймовірні історії, не соромлячись прибрехати і похвалитися.
- Солодкий. Приїжджає похідна кухня з солдатською пайком і солодким чаєм.
- Конкурсний. Складається з різних варіантів "нарядів поза чергою" змагального характеру. Наприклад, командам пропонують інсценувати різні військові команди або терміни ( "оборона", "розвідка перед боєм", "атака супротивника" і т.д.), пов'язуючи їх з життям в гімназії.
Далі командири загонів здають свої маршрутні листи керівникам гри. Після короткого відпочинку біля похідної кухні організується загальна побудова, підведення підсумків і нагородження.
*** Зміст військово-спортивних змагань розроблено з використанням матеріалів книги К. Поломіса "Діти на відпочинку", Москва, 1995

Автор: Отправить

Оценка: 4
-2 -1 +1 +2

"День захисників Вітчизни" - сценарій на 23 лютого

Ведущий: Здравствуйте, ребята! Сьогодні свято - День захисників Вітчизни. 23 лютого прийнято вітати всіх військових, тих, хто вже відслужив, і тих, кому ще тільки доведеться це зробити. Як називають сміливого, чесного, готового подати руку падає, гроші - убогим, а серце віддати прекрасній дамі? Правильно, лицарем. Я сподіваюся, що таких тут більшість. Час від часу лицарі повинні битися на турнірах, аби не гаяти форми і виявляти кращих. Влаштуємо турнір і ми. Подивимося, чи є у вас якості справжніх військових, справжніх лицарів. Для цього розділимося на 2 (до 4-х - залежно від чисельності) команди таким чином: капітани викликаються, які потім набирають собі хлопців.
Поради:
- кого б ти запросив на день народження (1 год);
- із ким би ти пішов у кіно (1 год);
- із ким би ти пішов у розвідку (1 год);
- до кого б ти звернувся допомогти вирішити задачку (1 год) ;
Це команди. Журі - дівчинки. 3 чол.

КОНКУРСИ.
1. Придумати назва команди (1 хвилина).
Поки хлопчики придумують назви, з дівчаток вибирається журі (хто правильно відповість на загадку):

а) Не кущ, а з листочками, "br > Не сорочка, а зшита,
Не людина, а розповідає.
(книжка)
б) Білий камінчик розтанув,
На дошці сліди залишив.
< i> (крейда)
в) До вечора вмирає,
сталося вранці оживає.
(день)
р) На першу сходинку
Став хлопець молодий,
До дванадцятій сходинці
Прийшов старий сивий.
(рік)
д) Без ніг і без крил літає воно,
Так швидко, що ти не наздоженеш його.
(час)
е) Сонце палить,
Липа цвіте,
Жито встигає -
Коли це буває?
(літо)

2. Військові звання
Хлопчаки, як майбутні військові, знають військові звання, і зараз ми це перевіримо. Кожна команда по черзі називає військові звання; хто останній - та команда і перемагає.

3. Хвости
Військові повинні бути вправними і умілими. (Все інше, напевно, розуміють

4. Комічний цирк
Ну а ще майбутнім військовим необхідно вміти маскуватися. Кожна команда отримує завдання замаскуватися під циркову трупу. Кожному члену команд я видам картку з його новим чином. Через 1 хвилину кожен за допомогою звуків, міміки, ходи спробує зобразити свого героя (слон, мавпа, ведмідь, лев, змія, дресирована собачка, дресирувальник, клоун, акробат), а дівчатка будуть їх вирішувати.
Поки хлопці готуються, дівчатка відгадують загадки.
- Вона красива і мила,
А ім'я їй від слова "зола" (Золушка)
- До нас приїхали з баштани
Смугасті м'ячі (Кавун)
- В шубі влітку,
А взимку роздягнений (Пес)
- Не джміль,
Не бджола,
А жалить. (Кропива)
- І співати не співає,
І літати не літає,
За що ж тоді
Його птахом вважають? (страуса)
- Хвіст з візерунками,
Чоботи з острогами. (Півень)

5. Космічний парад.
Ви, напевно, всі бачили коли-небудь військовий парад. Як чітко, красиво і рівно марширують військові! І зараз вам представляється шанс взяти участь у параді, але в ролі інопланетян. Отже, Ви прилетіли з іншої планети, і повинні виступити в параді перед землянами.
Для дівчаток - загадки:
- Голки лежали, лежали,
Та під стіл втекли (Їжак)
- У дуплі живе
Так горішки гризе (білки)
- хвіст пухнастий,
Хутро золотистий,
У лісі живе,
У селі курей краде (Лиса)
- Вгадайте, хто це
Ходить в кістяний пальто? (Черепаха)

Підводимо підсумки.

Автор: Отправить

Оценка: 4
-2 -1 +1 +2

літературно-музична композиція на День захисника Вітчизни - 23 лютого сценарій

Звучить "Воєнний марш" Г. Свиридова. Діти входять в зал, встають у своїх місць.
Ведущий: Сьогодні свято - День захисника Вітчизни. А значить, ми повинні привітати всіх нині живих воїнів і вшанувати пам'ять героїв минулих років. Любить народ свого воїна. Про нього багато складено билин і казок, придумано прислів'їв та приказок, написано пісень, оповідань, романів.
Дитина 1: Бувальщина і казка про російською солдата, який воював і воює відмінно.
Дитина 2: Димом гріється, шилом голиться.
Дитина 3: А принагідно і кашу із сокири зварить, - пальчики оближеш.
Дитина 4: Всі знають: важко в навчанні, легко в бою.
Дитина 5: І ще: той поганий солдат, який не мріє стати генералом.
Дитина 6: Саме так говорив наш великий полководець Олександр Васильович Суворов.
Дитина 7: І така є прислів'я: солдат спить, а служба йде.
Ведучий : У найважчі хвилини не втрачали солдати почуття гумору, яка допомагала їм вижити на війні.
Діти виконують пісню "Солдатушкі - браво ребятушки". Потім сідають на місця.
Ведучий: А ви знаєте, звичайно, хто герої російських билин?
Діти: Богатирі.
Ведучий: Слава непереможному російській воїнові!
Звучить "Другий концерт" С. Рахманінова або "Богатирська симфонія" І. Бородіна.
Входить Ілля Муромець зі списом і мечем. Обходить зал, постає в центрі.
Ілля Муромець:
Я з міста, з Мурома. З села того Карачарова.
І звати мене Ілля Муромець (віддає поклін).
Я стояв за Русь багато років і зим,
Не шкодуючи сил і часу.
Щоб Русь ніколи, на всі часи,
Воювати, розоряти було нікому.
А хто пам'ятає імена моїх друзів , що билися зі мною за Русь-матінку?
Діти: Добриня Никитич та Альоша Попович!
Ілля Муромець: Правильно, ось і вони!
Під музику входять Альоша Попович і Добриня Никитич.
Альоша Попович: Я Альоша Попович на ім'я, з Ростова Великого міста. А мій товариш - Добриня Микитович!
Добриня Микитович: Зібрав одного разу князь Володимир Стольне-Київський богатирів на гостину і доручення дав.
Ілля Муромець: Мені - у полі з ворогами битися.
Альоша Попович: Я повинен данину князю збирати.
Добриня Микитович: А мене послав дань за морем підкоряти.
Ілля Муромець: Ну що, хлопці? Покажемо нашу силушка богатирську?
Звучить пісня "Богатирська наша силушка" (муз. А. Пахмутової). Кілька дітей танцюють під цю музику.
Ведучий: А не подивіться чи, богатирі, на наших добрих молодців та красунь!
Ілля Муромець: З задоволенням.
Діти разом з богатирями грають в ігри.
"Бій на мосту (хто перший впаде з колоди).
" півнячий бій (вижени суперника на одній нозі).
"перетягни на свій бік (за руку, через мотузку).
Ведучий: Молодці! Підростає у нас нове покоління богатирів. Довгі століття відображала Русь нескінченні нападу ворогів із усього світу: спочатку на Русь рвалися половці, потім незліченна монголо-татарська орда, потім із заходу важкої кованої стіною йшли лицарі-хрестоносці, мчали на Москву поляки і литовці ... І завжди йшов на війну захищати свою землю солдатів.
Звучить песня "Студене зимою" (муз. А. Зацепіна, ст. Н. Дербенева).
Ведучий: У війні 1812 року знову виявилося геройство російського солдата. Саме завдяки йому застряг під Москвою непереможний Наполеон.
А в 1941 році почалася Велика Вітчизняна війна. І знову весь народ - від мала до велика - став на захист своєї Батьківщини.
Звучить військова пісня. Входить Василь Тьоркін (хлопчик-підліток).
Тьоркін:
Дозвольте доповісти
Коротко й просто.
Я дуже охочий жити
Років до дев'яносто .
А війна - про все забудь
И нарікати не має права.
Збирався у далеку дорогу,
Дано наказ: "Відставити".
Гримнув рік, прийшла черга,
Нині ми у відповіді
За Росію, за народ
І за все на світі.
Від Івана до Фоми,
Мертві ль живі,
Всі ми разом - це ми.
Твій народ, Росія.
Ведучий:
Тільки взяв боєць трехрядку,
Відразу видно - гармоніст.
Для початку, для порядку
Кинув пальці зверху вниз.
позабутий країна
Раптом завів, закривши очі,
Сторони рідної смоленській
Сумний пам'ятний мотив.
Дівчата виконують під акордеон російську народну пісню "Пряха.
Тьоркін:
Ось прийшов я з полустанка
У свій рідненький сільраду. Я
прийшов, а тут гулянка.
Ні гулянки? Гаразд, немає.
Я в інший колгосп і у третьому.
Вся округи на увазі.
Десь на цьому світі
На гулянку потраплю.
Хлопчики виконують будь-який народний танець під музику "Пані".
Тьоркін:
Мені не треба, братці, ордени,
Мне слава не потрібна.
А потрібна, больнаR мені батьківщина ,
Рідна сторона!
Звучить запис пісні "Живи, країна" у виконанні Маші Распутіної. Тьоркін обходить зал, йде.
Ведучий: Ідуть у запас ветерани, їхні місця займають молоді солдати і офіцери.
Звучить запис пісні "Офіцери" у виконанні Олега Газманова.
Ведущий: До нас у гості прийшов сьогодні офіцер Російської Армії. Надамо йому слово.
Гість розповідає про армію, про службу.
Гість: А тепер я хочу провести з вами військову вікторину.
Діти працюють за питань:
"Які роду військ ви знаєте?
"На яких посадах в армії можуть служити дівчата?
"Яких знаменитих полководців ви знаєте?
"Кто був дідусем російського флоту?
"Що таке ППО?
"Хто такий Георгій Костянтинович Жуков?
"Які міста-герої ви знаєте?
"Скільки років служать в армії?
"Які ви знаєте військові звання?
Гість: Молодці! Непогано відповідали. Я хочу вручити вам ці медалі, нехай вони шоколадні, але ж саме медаль за відвагу була найціннішою нагородою для солдата.
Гість вручає медалі учасникам вікторини.
Ведучий: А ми вітаємо вас з святом - з Днем захисника Вітчизни. Бажаємо вам здоров'я, і нехай небо над Росією і над усім світом буде блакитним і чистим.
Кілька дітей вручають гостю квіти.
Ведучий: На цьому наша зустріч закінчилася, здоров'я всім, успіхів!
Звучить "Військовий марш" Г. Свиридова. Дети йдуть з залу.

Автор: Отправить

Оценка: -5
-2 -1 +1 +2

"Красів в строю, сильний в бою" - сценарій проведення 23 лютого

Музичне оформлення: пісні військово-патріотичної тематики.
Матеріальне забезпечення:
1. Магнітофон.
2. Мікрофон.
3. Пневматичні гвинтівки.
4. Мінні покажчики, міни.
5. ЗІЗ.
6. Гирі 16 кг.
7. Гасло "Сучасній армії, флоту, авіації потрібні зараз люди освічені, ідейно стійкі, фізично загартовані, здатні поєднувати традиції беззавітного мужності батьків з досконалим знанням новітньої військової техніки".
8. Робочі папки членам журі.

Хід проведення конкурсу:
Конкурс-огляд починається з побудови учасників та доповідей командирів юнармейскіх відділень голові журі про готовність школярів до випробування. Форма доповіді: "Товаришу голова журі, юнармейское відділення в кількості семи" Гвардійців "до конкурсу-смотру готове. Після доповіді голова журі поздоровляє учасників з Днем захисника Вітчизни і оголошує програму змагання:

1-й тур: "Змагання ерудитів"
бліцтурніру складається з 5 завдань.
Командири відділень лотерейним способом вибирають конверт, у змісті якого 1 питання про історію Збройних Сил РФ, 1 питання про спорт і 3 практичні задачі по спортивних умінням і знанню захисту в надзвичайних ситуаціях природного і техногенного характеру. Час підготовки до відповіді всією командою на всі завдання 5 хвилин. Оцінка 1-го туру: Кожне правильно виконане завдання - 1 бал.
По закінченні журі оголошує результат туру.

2-й тур: "Гарний в строю, сильний в бою"
Стройовий огляд-конкурс юнармейского відділення.
Перевіряється і оцінюється:
1. Наявність єдиної форми одягу.
2. Наявність стінної газети, присвяченої до Дня захисника Вітчизни, 55-річчя Перемоги у ВВВ).
3. Виконання стройових прийомів:
а) команд "Ставай!", "Струнко!", "Рівняйсь!", "Вільно!";
б) поворотів "наліво", "праворуч", "колом";
в) перестроювання з однієї шеренги в дві;
г) практичне виконання стройового кроку.
Оцінки 2-го туру: 1 завдання - 1 бал. Подорож оцінюється в 3 бали.

3-й тур: "Гвардійці здорові духом і тілом"
Здача нормативів з ЗФП юнармейцу по одному на кожен вид спортивного вправи на кількість разів .
1) Підтягнення на перекладині.
2) Підняття гирі 16 кг.
3) Надягання протигазу ГП-5 юнармейскім відділенням (зачет за останнім):
+10 сек. - 5 балів,
11 сек. - 4 бали,
12 сек. - 3 бали.
4) Подолання "мінного поля".
Завдання оцінюється в 3 бали.
Штрафні очки:
- учасники не йдуть слід у слід - 1 бал;
- учасник настав на міну - 3 бали.
5) "Юний стрілець". Виконується з пневматичної гвинтівки, мішень N 6 "а", відстань 10 метрів, стрільба ведеться лежачи з руки. Кількість пострілів - 3 пробних та 5 залікових. Змагання проводяться за діючими правилами кульової стрільби. Загальна сума складається вибитих очок. Переможець визначається як у командному, так і в особистому заліку по найбільшій сумі очок. При рівності очок у команд проводиться "стрілецький поєдинок".
Підведення підсумків конкурсу-огляду на кращий юнармейское відділення "Гвардієць".
Визначення команд-переможців, які посіли 1,2,3-е місця по найбільшій кількості балів, набраних в ході проведення 3 турів.
Нагородження: грамоти, цінні подарунки (сувеніри), торт.
Увага: Команда, що приймає участь в конкурсі, може заробити додаткові бали, якщо під час виконання завдань туру буде виявляти розумну ініціативу і творчість, що дозволяють на більш високому рівні виконати отримане завдання, що виходять за межі умов туру.
Зниження кількості зароблених балів (1 зауваження -1 бал) команді здійснюється в разі прояви елементів недисциплінованості, порушення техніки безпеки.

Додаток 1
(1) Назвіть композитора, автора музики до Гімну Росії.
(2) Виберіть номер правильного відповіді.
потішив палаючий одяг на потерпілому, необхідно:
1. Спробувати видалити залишки одягу і бруд, потім закрити пошкоджену поверхню чистою тканиною, прикласти холод та забезпечити потерпілому повний спокій.
2. Змазати опікову поверхню китовим, Борсучим, ведмежим жиром або посипати крохмалем, содою, борошном, потім закрити опікову поверхню сухою стерильною простирадлом, дати потерпілому 2-3 таблетки анальгіну, запропонувати багато пити.
3. Спробувати видалити залишки одягу і бруд, розкрити опікові бульбашки, промити опікову поверхню слабким розчином пермаганата калію, закрити пошкоджену поверхню чистою тканиною і до приїзду "швидкої" забезпечити потерпілому спокій.
4. Забинтувати або щільно Запеленали чистим простирадлом обпалену частина тіла, наповнити снігом, льодом, холодною водою герметичні місткості і обкласти ними опікову поверхню поверх сухий простирадла, дати потерпілому 2 - +3 таблетки анальгіну, запропонувати багато пити і до приїзду "швидкої" забезпечити потерпілому повний спокій.
5. Накрити опікову поверхню стерильної простирадлом або пелюшкою, наповнити снігом, льодом або холодною водою поліетиленові пакети, пластикові пляшки і обкласти ними опікову поверхню поверх сухий простирадла або пелюшки, дати потерпілому 2 - 3 таблетки анальгіну, забезпечити спокій до приїзду "швидкої", запропонувати багато пити .
(3) Ситуаційна задача:
Ви з приятелем потрапили у сильну грозу, раптом вашого друга вражає блискавка. Що категорично не можна робити:
А) штучне дихання;
Б) закопати потерпілого в землю;
У) зігріти тіло потерпілого?
(4) Де і коли (в якому році) проходитиме чергова літня Олімпіада?
(5) Виконання пенальті з міні-футболу.

2 Додаток
(1) Назвіть дату початку та закінчення другої світової війни.
(2) Виберіть номери всіх правильних відповідей.
Почувши завивання сирен, гудки підприємств, ви:
1) надягнете засоби індивідуального захисту та вибіжить на вулицю.
2) Увімкніть світло, газ, воду, візьмете необхідні речі і вийдете на вулицю.
3) Почнете герметизувати квартиру, забезпечите захист продуктів харчування і створите запас води.
4) Негайно ввімкніть телевізор, радіоприймач, репродуктор радіотрансляційної мережі та прослухаєте мовну інформацію органів керування ГО.
(3) Ситуаційна завдання :
Гуляючи по лісу, ви необережно наступили на отруйну змію, яка вас вкусила в ногу. Що ви будете робити в ситуації, що склалася:
а) накладіть палять і перев'яже рану;
б) пріжжете рану розпеченим залізом, сірником;
в) промиє рану і перев'яже ногу;
г) видавіть отрута або отсосете ротом і зверніться до лікарні?
(4) Де буде проходити черговий чемпіонат світу з хокею з шайбою?
(5) Виконання пенальті з міні-футболу.
Додаток 3
(1) Назвіть кольору Російського прапора по порядку зверху вниз.
(2) Обирайте кімнати всіх правильних відповідей. Завивання сирен. Переривчасті гудки підприємств означають сигнал:
1) "Повітряна тривога!"
2) "Увага всім!"
3) "Радіаційна небезпека!"
4) "Хімічна тривога!"
5) "Штормове попередження!"
(3) Ситуаційна задача:
на хімічно небезпечному об'єкті стався витік хлору, вам погрожує небезпеку опинитися в зоні зараження. Ви живете на +1-му поверсі 9-поверхового будинку. Як ви зробите:
а) сховаєтесь в підвалі;
б) підніметеся на верхній поверх;
в) залишитеся в своїй квартирі?
(4) Яке місце посіла збірна Росії з хокею з шайбою на турнірі "Кубок Балтики-99"?
(5) Виконання пенальті з міні-футболу.

Додаток 4
(1) Який нагороди був удостоєний Кутузов за перемогу над Наполеоном?
(2) Виберіть номер всіх правильних відповідей.
До герметичним захисних споруд ЦО відносяться:
1) швидкобудуюємі притулку;
2) протирадіаційні притулку;
3) перекриті траншеї;
4 ) вбудовані притулку;
5), що окремо стоять притулку;
6) відкриті щілини;
7) перекриті щілини.
(3) Ситуаційна задача:
Вам здається, що хтось іде за вами по п'ятах. Як ви зробите:
а) перейдете кілька разів вулицю і перевірите свій здогад.
Б) Зупиніться і з'ясуйте причину переслідування.
В) кинувся бігти до телефонної будки?
(4) Назвіть марафонську дистанцію.
(5) Виконання пенальті з міні-футболу.

Додаток 5
(1) Кому належить крилатий вислів:
"Хто з мечем до нас прийде, від меча і загине!"?
(2) Виберіть номер правильної відповіді.
При наданні першої медичної допомоги при обмороженнях необхідно:
1. Провести потерпілого в житлове приміщення.
2. Мокру одяг і взуття по можливості замінити сухою.
3. Розтерти уражені ділянки шкіри спиртом, одеколоном, сухими руками до почервоніння шкіри.
4. Покласти у ванну з теплою водою.
5. Дати гарячий чай, кава.
6. На уражені місця за наявності бульбашок накласти стерильну пов'язку.
(3) Ситуаційна задача:
Визначте, від дії якого вражаючого фактора ядерного вибуху можуть бути опіки шкіри, ураження очей людини і пожежі:
а) вплив проникаючої радіації ;
б) вплив світлового випромінювання;
в) вплив електромагнітного імпульсу.
(4) Хто був визнаний кращим футболістом Росії сезону-99?
(5) Виконання пенальті з міні-футболу

Автор: Отправить

Оценка: 1
-2 -1 +1 +2



Страницы:
  [1]  

Додайте Ваші привітання. Автори найкращих привітань отримають грошові винагороди (10 $ за привітання). (Увага: вказуйте реальну адресу електронної пошти і уважно вибирайте категорію, в яку потрапить поздоровлення.)

Додай своє поздоровлення!